сряда, 17 юли 2013 г.

Колекцията ми лакове/ Nail polish collection

             Както споменах в един стар пост лаковете за нокти са ми нещо като страст. Като видя цвят, който ми харесва, а понякога и цвят, който нямам някакво малко човече в главата ми ме кара да го взема и да се наредя на опашката на касата. Миналото лято изкарах курс за маникюр, педикюр и ноктопластика с гел, но всичкия ми опит се свежда до моите нокти и ноктите на приятелки. Обичам да ескпериментирам и да пробвам нови и различни техники. Зависи от времето, с което разполагам и дали съм в настроение за рисунки може и да използвам въображението си, за да нарисувам нещо с акрилини боички.

ето го местенцето отредено за лаковете

              Сега подробно ще ви покажа всичките ии да знам, че са много, но има и къде-къде по-многобройни колекции, а и моите са от ниско бюджетните марки ( за жалост ! ).

              Най-много (22) имам от турската марка Catherine Arley. Това са едни от-най любимите ми лакове.


701, 676, Х, Х



700, 715, 947, 08, Х, 904




917, 707, Х, 946, 678, 11




260, 237, 129, 247, 708, Х


За жалост пет от номерцата са се изтрили, но черния и прозрачни не мисля, че е проблем да се разпознаят :D , червеното е точно доматено червено, а розовото е изключително неоново, но не се вижда на снимката.

     
      Ето тук обаче се вижда колко е ярко и прекрасно! Този маникюр беше за един конкурс на Orly, но за жалост не успях да го спечеля :(.
       
             А това е червеното върху ноктите на Яни, които и направих за мачовете на националите срещу Аржентина. Аз също съм фенка на волейбола и специално националния отбор, но не толкова колко нея :D.













            Дойде ред и на следващата групичка от 16 лака като единия (424) си го имам два пъти за всеки случай. Те са на Flormar, които също се произвеждат в Турция и се продават в общо 65 страни като най-много се продават лаковете им за нокти.

магнитния с номер MG006 ми е подарък от Яни за рождения ден (:*) за него е хубаво да имате помощник и е задължително да се въоръжите с търпение МНОГО търпение



N006, 392, 417. 419. 412




424. 424 (пак), 423, 429, 431





305, 344, 113, N003, N005




На тези снимки на номер 392 се вижда колко весело блести със своите холограмни частици под слънчевите лъчи. На снимката, която не е на фокус се вижда цялата гама от цветове. Според мен е изключително празничен лак и е подходящ за всеки по-специален повод, но като акцент, а не на всички нокти!
          Да се върнем на колекцията, защото все пак този пост е за нея! Но просто не мога да не Ви покажа тези красоти!

         Следващата групичка е на българската марка Perfect. Те се стараят да следват тенденциите в лаковете и да предлагат на пазара актуални, но евтини и качествени продукти.  








S21, S29, S35, S73
          Скоро ще направя пост за S73, който е най-новото попълнение в групата и е страхотен неонов пясък.



111, 136, 102, S13

        Друга група е групата на Golden Rose. Те също са турски. Повечето от тези, като изключим самотния от серията Rich Color, са доста непокривни и трябва да им се сложи бяла основа. Общо имам 12 такива приятелчета.





Rich Color 31 (скоро очаквам и 44) ; Paris 60




NailArt 107, 108 ; With Protein 329, 330. 369



Holographic color 103, 107 (единия отсъства от снимката, но са доста сходни) ; Diamonds 12 ; Fantastic 06, 04 ; Graffiti 05 (купен от чисто любопитство към ефекта)


       Дойде ред и на Classics. Те са дъщерна марка на Golden Rose. Техните лакове не са много трайни на ноктите (не че GR са), но за сметка на това съхнат мноооого бързо.

Х, 114, 191, 211, 101

       Gabrini е марка на dm. Нямат голямо разнообразие от цветове (или поне аз не съм виждала). Единствения недостатък, който забелязах при белият ми лак е, че се сгъстяват доста бързо.

М108, 395, 302

       Тези две матови MODA се нанасят малко трудно заради четката, но пък резултата е супер. Бежавото (107) съм го използвала предимно като основа за конфетите, защото е много хубаво. На черното не му знам номера, но все пак е черно надали са много хаха.


               
              С тези IMPALA  се сдобих благодарение на Дая ( <3). Бях пощуряла за скейл ефект и тя ми намери. Снимката е със светкавица, за да се види колко са бляскави и трите лака.

17, 46, 36

                  Тези представители на AVON са доста стари, но ме е жал да ги изхвърля.


голямото шишенце е lilac glaze

синичкото е icicle

малиновото е berry divine












           Тук събрах кръглите шишенца и някои от моите любимци.

Constance Caroll (367 pastel yellow)
Rimmel 450 SUNNY DAYS,
460 LIMEALICIOUS (<3)
essence 02 Circus Confetti (<3)
KUBISS 40, 64
catrice 07 Genius In The Bottle





           На следващата снимка има разни малки лакчета, които почти не използвам, но са някак сладки.

голеmият Classics е от серията Premium и е с номер 39
белият е DaVinci номер 1 (покривно бяло - голяма находка)
белият за рисуване е на Orkide - 1
Miss Selen - 184, 172, 162, 192, Х
и един мъъничък Classics 167




       Накрая идва ред и за заздравителите, базите, топовете ииии т.н.


матиращ топ на Rimmel

топ на Constance Caroll

и отново Perfect - Double Up, Nano Base (една почти празна и една почти пълна), Top Shine, Hardener и Cuticule softener




      След старателно преброяване излиза, че притежавам 97 шишенца с лакове, бази, топове и т.н.
За сравнение в началото на октомври бяха около 60.

    Ето така са моите нокти сега. Комбинация с пастелното синьо на Flormar 423 и пастелното жълто на Constance Caroll (367 pastel yellow).


П.П: Извинявам се за дългия пост, но ... нямам разумно извинение - просто си обичам лаковете !

Няма коментари: